Reklamácia & vrátenie tovaru

Celý reklamačný poriadok si môžeš prečítať tu.
Reklamačný formulár je potrebné pribaliť k tovaru, ktorý vraciaš. Nájdeš ho TU.

V prípade ďalších otázok sa môžeš obrátiť na p. Ľubomíra Mendela – reklamačné oddelenie: 0917 761 087, mendel@orin.sk

BEZPLATNÉ VRÁTENIE TOVARU:

  1. Zabaľ tovar spolu s vyplneným reklamačným formulárom. (Na balík nie je potrebné písať našu ani tvoju adresu.)
  2. Choď do ktoréhokoľvek odberného miesta Packety (Zásielkovne.)
  3. Nadiktuj kód a názov našej firmy: Kód: 999 311 91 / ORIN Slovakia s.r.o.
  4. Pracovník na odbernom mieste po zadaní kódu do systému vytlačí štítok, ktorý prilepí na balík.

PS: O nič sa nestaráš a nič neplatíš. Packeta nám doručí tvoj balík. Lehota na reklamáciu je zo zákona 30 dní, ale my urobíme všetko preto, aby sme ju vybavili čo najrýchlejšie. 🙂

Nie je možné vrátiť otvorené doplnky výživy, ktoré majú poškodenú ochrannú fóliu pod viečkom.